جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان
صفحه اصلی    ارتباط با ما   
  مناسبت روز  

 

  اطلاعیه ها  
اصلاحیه برخی شماره تلفن داخلی(voip) مرکز استان
پیام تسلیت به جناب آقای محمد صالحی ( خزانه دار محترم جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ) 09/ 10 / 1397
    تاریخ انتشار: 1397/09/15 11:54:56   شرح خبر  
اجرای طرح کاروان سلامت در روستای بردترک سپیدان
اجرای طرح کاروان سلامت در روستای بردترک سپیدان

 

اجرای طرح کاروان سلامت در روستای بردترک سپیدان

همزمان با فرارسیدن روز جهانی داوطلب  ، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان به روستای محروم بردترک این شهرستان خدمات داوطلبانه ارائه نمود .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان محمد غلامی رئیس این جمعیت گفت : در این کاروان که به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاها انجام شد، 23 داوطلب جمعیت، ‌پزشکان ، پیراپزشکان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

غلامی اظهار داشت :  اعضای این کاروان ضمن معاینه و ویزیت رایگان بیش از ۱۰۰ نفر از روستاییان، به بیماران توصیه های پزشکی و مشاوره ارائه کردند و 50  سبد غذایی هر کدام به ارزش مبلغی معادل ششصد هزار ریال به خانواده های بی بضاعت و تعداد 40 بسته لوازم التحریر و مقداری اسباب بازی جهت کودکان به نیازمندان تحویل شد.

وی تصریح کرد : ویزیت رایگان، تامین دارو، اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان، عیادت از بیماران ، دلجویی از سالمندان ، ایجاد ایستگاه نقاشی وایجاد فضای دوستار کودک و همچنین مشاوره دینی ، مذهبی به خانواده  ها از جمله خدمات داوطلبانه کاروان بود که به مردم روستای محروم بردترک ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان گفت : کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها ی محروم و ایجاد مشارکت موثرداوطلبان جمعیت هلال احمر در امداد رسانی از مهمترین اهداف اجرای این طرح بود  .

غلامی در پایان از حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان ، اداره آموزش و پرورش ، دفتر امام جمعه و دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سپیدان در این برنامه ، تقدیر و تشکر کرد .

 

2
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
تمامی حقوق این سایت مربوط به جمعیت هلال احمر سپیدان می باشد