جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان
صفحه اصلی    ارتباط با ما   
  مناسبت روز  

 

  اطلاعیه ها  
اصلاحیه برخی شماره تلفن داخلی(voip) مرکز استان
پیام تسلیت به جناب آقای محمد صالحی ( خزانه دار محترم جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ) 09/ 10 / 1397
    تاریخ انتشار: 1397/08/26 10:40:05   شرح خبر  
امدادرسانی جمعیت هلال احمر به 190 حادثه دیده در بارش های اخیر شهرستان سپیدان
امدادرسانی جمعیت هلال احمر به 190 حادثه دیده در بارش های اخیر شهرستان سپیدان

 

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به 190 حادثه دیده در بارش های اخیر شهرستان سپیدان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از امدادرسانی به 190 حادثه دیده درگیر سیل و آب گرفتگی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر به 38 خانوار حادثه دیده امداد رسانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان سپیدان؛ محمد غلامی با اشاره به امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به عشایر گرفتار، اظهار کرد: با شدت بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در برخی از نقاط شهرستان، 16 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر سپیدان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

غلامی با اشاره به بکارگیری 4 دستگاه خودرو کمک دار در جریان این حوادث، گفت: در مجموع به 190 خانوار خدمات امدادی ارائه شد.

وی در خصوص اقلام توزیع شده بین حادثه دیدگان تصریح کرد: 200 کیلوگرم نایلون، 76 تخته پتو و 152 قوطی کنسروجات  طی این مدت بین حادثه دیدگان توزیع گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان همچنین از پوشش امدادی محور های مواصلاتی سپیدان شیراز ، سپیدان یاسوج و سپیدان کمهر خبر داد و تصریح کرد : همزمان باشروع بارش ها 3 تیم عملیاتی کار پوشش امدادی در محورهای یاد شده را در دستور کار قرار دادند .

قابل ذکر است در حوادث یاد شده مدیریت بحران شهرستان سپیدان نیز در کنار امدادگران و نجاتگران حضور داشته و ضمن همکاری با آن ها از نزدیک شاهد روند خدمات رسانی به عشایر گرفتار بود .

 

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
تمامی حقوق این سایت مربوط به جمعیت هلال احمر سپیدان می باشد