جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان
صفحه اصلی    ارتباط با ما   
  مناسبت روز  

 

  اطلاعیه ها  
اصلاحیه برخی شماره تلفن داخلی(voip) مرکز استان
پیام تسلیت به جناب آقای محمد صالحی ( خزانه دار محترم جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ) 09/ 10 / 1397
    تاریخ انتشار: 1397/08/19 11:39:32   شرح خبر  
شاهکار نجاتگران جمعیت هلال احمر سپیدان در رهاسازی 4 مصدوم گرفتار در خودرو پراید
شاهکار نجاتگران جمعیت هلال  احمر سپیدان در رهاسازی 4 مصدوم گرفتار در خودرو پراید

شاهکار نجاتگران جمعیت هلال  احمر سپیدان در رهاسازی 4 مصدوم گرفتار در خودرو پراید

نجاتگران پایگاه بین شهری ستاره دالین در عملیاتی منحصربه فرد موفق شدند 4 مصدوم گرفتار در خودرو واژگون شده را از مرگ حتمی نجات دهند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ، محمد غلامی رئیس این جمعیت ضمن ابراز خرسندی از عملکرد نجاتگران پایگاه دالین گفت : شامگاه روز جمعه 18 آبان ماه جاری طی تماس تلفنی مبنی بر برخورد  یک دستگاه خودرو پراید با خودرو آزرا ، بلافاصله نجاتگران پایگاه بین شهری ستاره دالین با 2 خودرو عملیاتی نجات و آمبولانس به محل حادثه که در 5 کیلومتری پایگاه بود ، اعزام شدند .

غلامی تصریح کرد : پس از رسیدن تیم به محل حادثه و با توجه به گرفتاری هر 4 سرنشین در خودرو پراید ، نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدومان توسط ست های هیدرولیک کردند .

وی ادامه داد : نحوه قرارا گرفتن خودرو و مصدومان کار را  برای نجاتگران سخت و دشوار کرده بود .

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان بیان کرد : نجاتگران با بریدن ستون های خودرو پراید موفق شدند در کمترین زمان ممکن هر 4 سرنشین گرفتار را به بیرون انتقال و از خطر مرگ حتمی نجات دهند .

وی گفت : پس از رهاسازی و خروج افراد گرفتار 3 نفر از آن ها را توسط عوامل اورژانس و یک نفر را با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال دادند .

غلامی اظهار کرد : مدیریت بحران شهرستان و مسئول امداد شعبه که به منظور بازدید از پایگاه دالین در منطقه حضور داشتند نیز با حضور در محل حادثه ، کار مدیریت این عملیات نفس گیر را برعهده گرفتند .

قابل ذکر است در این عملیات غلامرضا ویسی ، امیر فصیحی ، داریوش جعفری در محل حادثه و وحيد مظفري به عنوان نجاتگر پایگاه حضور داشتند .

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
تمامی حقوق این سایت مربوط به جمعیت هلال احمر سپیدان می باشد