جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان
صفحه اصلی    ارتباط با ما   
  مناسبت روز  

 

  اطلاعیه ها  
اصلاحیه برخی شماره تلفن داخلی(voip) مرکز استان
پیام تسلیت به جناب آقای محمد صالحی ( خزانه دار محترم جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ) 09/ 10 / 1397
    تاریخ انتشار: 1397/08/19 11:31:07   شرح خبر  
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در شرکت مرغ اجداد شهرستان سپیدان
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در شرکت مرغ اجداد شهرستان سپیدان

 

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در شرکت مرغ اجداد شهرستان سپیدان

تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان با حضور در مانور پدافند غیر عامل این شهرستان که در شرکت مرغ اجداد برگزار شد ، آمادگی خود را در معرض تماشا گذاشتند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ؛ محمد غلامی رئیس این شعبه گفت : با توجه به هفته پدافند غیرعامل هرساله جمعیت هلال احمر سپیدان  برمبنای سناریو‌های که توسط مدیریت بحران شهرستان تدوین می شود به جهت مقابله با شرایط اضطراری و بحران‌ها در مانور‌هایی که ابلاغ می شود شرکت میکند .

غلامی افزود: این مانور‌ها  با مشارکت مناطق معین و دستگاه‌های امدادی شهرستان برگزار می‌شود و امروز شاهد برگزاری مانور با حضور دستگاه های امدادی شامل: اورژانس ،آتش نشانی نیروهای انتظامی ونظامی و مدیریت بحران شهرستان بودیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته شده 2 تیم عملیاتی از نجاتگران کوهستان ، یک تیم عملیاتی از نجاتگران جاده و همچنین تیم عملیاتی آنست (سگ های زنده یاب ) با 4 خودرو امدادی به محل مانور اعزام شدند .

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد : هدف از برگزاری این مانورها  احراز آمادگی در سطح شهرستان و واحد‌های امدادی برای ایفای در سطح نقش در زمان بحران است  که ما بتوانیم در کمتر در کوتاهترین زمان ممکن جهت مقابله با بحران حضور پیدا کنیم و بتوانیم بحران را کنترل وحوادث را پوشش دهیم .

غلامی در پایان از ابراز رضایت مهندس جوادی فرماندار شهرستان سپیدان از عملکرد نجاتگران جمعیت هلال احمر سپیدان در برگزاری این مانور خبرداد .

قابل ذکر است مانور پدافند غیر عامل شهرستان سپیدان روز دوشنبه 14 آبان ماه جاری در شرکت مرغ اجداد برگزار شد .

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
تمامی حقوق این سایت مربوط به جمعیت هلال احمر سپیدان می باشد